بآشگاه کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه خدماتی نوین و منحصر به فرد (وام قرض الحسنه، بسته های متنوع اعتباری، مشاوره معاملاتی، آموزش و...) به مشتریان خود توسط بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه ارائه می کند.

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه درواقع ابزاری برای ارائه خدمات سازمان‌یافته به همه سرمایه‌گذاران بازار سرمایه و مشتریان آگاه است. با وارد کردن کد معرف می توانید امتیازاتی شامل تخفیف نقدی کارمزد معاملات سهام، دریافت اعتبار معاملاتی و وام قرض‌الحسنه برای انجام معاملات، تخفیف خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی و بسته‌های آموزشی دریافت کنید

 برای استفاده از این مزایا به آسانی می توانید با عضویت در بآشگاه مشتریان آگاه و معرفی کد AS2007، به عنوان کدمعرف از این پاداش ها بهره مند شوید.

 

مزایای باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه عبارتند از :

۱ . تخفیف کارمزد خرید و فروش سهام  که بصورت نقد به شما پرداخت میگردد

۲ . دریافت اعتبار وام بدون بهره به میزان  پورتفوی شما جهت خرید و فروش سهام ( بسته به نوع درخواست شما ۳ماهه ، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه میتوانید وام دریافت کنید )

۳ . استفاده از خدمات مشاوره ای بسیار عالی در بازار بورس

۴ . توانایی خرید بسته های آموزشی در زمینه بورس با تخفیف که یک گام حرفه ای رو به جلو محسوب میشود

۵ . با هر خرید و فروش سهامی که انجام دهید به امتیازات شما در باشگاه افزوده میگردد

۶ . به محض عضویت از طریق معرف و یا معرفی AS2007 به عنوان معرف در کنترل پنل باشگاه 4۰۰ امتیاز دریافت میکنید که بسیار ارزشمند است و مزایای بسیار عالی با افزودن امتیازات به شما تعلق میگیرد + ۱۰ هزار تومان حق عضویت 

و دیگر مزایا که در جهت رشد و ارتقای شما در فعالیت های بورسی بسیار حایز اهمیت است

 

 لینک بآشگاه مشتریان آگاه برای عضویت :

 

www.bashgah.com 

 

راهنمای عضویت در سایت بآشگاه مشتریان آگاه:

 

در بدو ورود به سایت، متقاضی با یکی از دو حالت زیر مواجه خواهید شد:

 

الف) عضو کارگزاری آگاه هستم و کد بورسی و زمز آگاه را دارم : با همان رمز آگاه می تواند به باشگاه وارد شود و برای استفاده از مزایای معرف با ورود به باشگاه با همان رمز و با انتخاب گزینه “معرفی معرف” در منوی سمت چپ بالا و وارد کردن کد معرف AS2007 می‌توانید مزایای آنی رو دریافت کند.

 

 

ب) عضو کارگزاری آگاه نیستم: در صورتی‌که متقاضی قبلا عضو بآشگاه کارگزاری آگاه نباشد، لازم است گزینه ثبت نام را بزند و مشخصات خود را وارد کند . لازم به دکر است نیازی به داشتن کد بورسی و رمز آگاه نیست و به همان روش قبلی و با انتخاب گزینه “معرفی معرف” در منوی سمت چپ بالا و وارد کردن کد معرف AS2007 می‌توانید مزایای آنی رو دریافت کند.

یا می تواند از لینک زیر ثبت نام را به آسانی انجام دهد

https://bashgah.com/#!/register?reageantid=AS2007

 

کد معرف AS2007  

 

 

منبع:

http://reward.blog.ir